חמישיית קריאייטיב שאני אוהב מהארץ ומהעולם #1

אני ממש ממש אוהב קריאייטיב שאני ממש ממש אוהב. בכל בוקר אני נכנס לאתרי קריאייטיב ישראליים ובין-לאומיים, רואה מה חדש, מה עשו, מה העתיקו, מה חלש, ומדיי פעם יש דברים שאני אומר עליהם וואו. זה לא שאני איזה פיינשמקר עם סטנדרט בשמיים, אבל רק כשאני רואה משהו שממלא אותי בהערצה משולבת בקנאה – אני מגיע לאותו וואו. הנה 5 קריאייטיבים שאולי לא זכו בפרסים העולמיים, אבל אלה ה-5 שהכי עשו לי את זה:

 

קמפיין לחברת הביטוח GEICO, משרד פרסום: The Martin Agency

הו, כמה חכם. מכירים את זה שלפני וידאו ביוטיוב יש פרסומות? מכירים. אז במקרה הזה, אתה לא יכול לדלג על המודעה כי היא כבר נגמרה, אבל אתה כן יכול בזמן שחסכת לחסוך הרבה כסף בביטוח הרכב. ככה יוצא, בזמן שיש מלאנתלפים חברות ביטוח בכל פינה בעולם, קריאייטיב יצירתי חושף אותך לכל העולם ושם עליך זרקור של שחקן מרכזי בשוק שיודע להיות הומוריסטי. מבריק.

קריאייטיב דיגיטלי של LOREAL

במשך שנה וחצי לוריאל פיתחו אפליקציה שמגיע לקהל היעד שלה עם הכלי המושלם: בדקי איך נראה עלייך איפור מכל הסוגים, וכל זה בלי לצאת מהבית ובלי לשים-להוריד-לשים-להוריד-לשים. כמובן שהמהלך בסופו של דבר מעורר את הקנייה של המוצרים שנראים עלייך הכי טוב, וככה נוצר פה קריאייטיב שמניע לקנייה דרך חוויה.

מהלך ל-OLD IRISH BEER, משרד פרסום: leavingstone

איך מסבירים את הטעם של בירה אירית אמיתית לגאורגיים? דרך השטח, דרך האנשים הפשוטים, דרך רעיון מדהים וביצוע מושלם. במקרה הזה, אני לא רוצה לספר מה ואיך, כי הסרטון ערוך פשוט מדהים.

מודעה ל-Café Breno, משרד פרסום: FCB Art Group

נורא פשוט, נורא חכם. כן, זה מדבר אליי בעיקר כי אני (כמו רובנו) חייב קפה כדי להדליק את עצמי.

creative-inner

קמפיין ל-HOT, משרד פרסום: ראובני פרידן

הקמפיין הישראלי שעשה לי את ה-וואו של 2016. נתחיל בזה ששלום מיכאלשווילי הוא מדהים (גילוי נאות ורברבני – עשיתי איתו בריינסטורמינג כמה פעמים). בהתחלה זה נראה בדיוק כמו פרסומת של yes, ואז לא רק שהם מנפצים את הקריאייטיב של yes, הם עושים את זה עם זינה, אחת הדמויות מהמוצר הכי נמכר שלהם – סדרת המקור "אנחנו במפה". ההומור מושחז, התסריט מבריק, וההפקה בטח עלתה המון המון כסף. בסופו של דבר, יש פה קריאייטיב בולט ויראלי, שאומר ללקוחות המתחרה בכל הכח – עכשיו יש לי הכל ורק טיפש לא יעבור אליי.

נכון, כל הקריאייטיב פה נעשה בתקציבים גדולים יחסית. אבל כל פיסה של גאונות פה התחילה מרעיון אחד מדויק ויצירתי.